Haos u kinima: Fenomen filma “Minecraft”
Film je u samo sedam dana postao globalni hit. S rekordnim vikendom za filmske adaptacije videoigara (blizu 300 miliona eura prihoda), daleko je nadmašio konkurenciju. No, u isto je vrijeme film postao viralni fenomen na društvenim mrežama. Internet vrvi videozapisima pljeska, uzvika i bacanja kokica u zrak tokom projekcija, dok mlada publika slavi reference na likove, mimove i priču iz igre.
Minecraft, igra izdana 2009. godine i jedna od najuspješnijih videoigara u historiji, s današnjih približno 200 miliona mjesečnih korisnika, već je dugo etablirana intelektualna franšiza koja i dalje privlači stotine hiljada djece i tinejdžera te budi nostalgiju među onima koji su s njom odrastali.
Riječ je o otvorenoj igri sastavljenoj od kockica koja korisnicima omogućuje stvaranje vlastitih svemira, borbu s čudovištima i istraživanje bezbrojnih kutaka. Upravo je to bila osnova za stvaranje filma „A Minecraft Movie“, fantasy-komedije s Jackom Blackom i Jasonom Momoom u glavnim ulogama, koja je premijerno prikazana prošli petak i osvojila kino blagajne diljem svijeta.
Film je u samo sedam dana postao globalni hit. S rekordnim vikendom za filmske adaptacije videoigara (blizu 300 miliona eura prihoda), daleko je nadmašio konkurenciju. No, u isto je vrijeme film postao viralni fenomen na društvenim mrežama. Internet vrvi videozapisima pljeska, uzvika i bacanja kokica u zrak tokom projekcija, dok mlada publika slavi reference na likove, mimove i priču iz igre.
Haos posebno kulminira u sceni gdje se lik Jasona Momoae bori s kokoškom, dok Jack Black viče: “Ovo je borba na život i smrt, mali!” Tada s stropa pada kutija iz koje iskače zombi na kokošjim leđima, a Black uzvikuje “Chicken Jockey!” – vizualni hommage rijetkom fenomenu iz igre. Prema Minecraftovom wikiju, “chicken jockey” – beba zombi na kokoši – ima samo 0,25% šanse za pojavljivanje u okruženju bez kokoši, što izaziva ekstazu među igračima koji ga sretnu. Gledatelji u kinima reagiraju slično kao da gledaju stream igre uživo.
Reakcije na ovu scenu postale su trend na TikToku, posebno u Velikoj Britaniji, gdje su ponegdje uznemirile publiku do te mjere da je intervenirala policija. Kina poput Cineworlda u Oxfordshireu izdala su upozorenja o izbacivanju bez povrata novca zbog asocijalnog ponašanja poput vike i pljeska. “Genijalna marketinška kampanja i strateška distribucija rezultirali su spektakularnim uspjehom,” izjavili su Mike De Luca i Pam Abdy iz Warner Brosa, slaveći trijumf filma. (IZVOR: El Pais)