Još veći šok izazvale su cijene igara, koje se kreću između 80 i 90 eura, probijajući nepisano pravilo da igre za konzole tri desetljeća koštaju oko 60 eura. Ova odluka izazvala je buru negodovanja na internetu, dodatno potaknuta novim američkim carinama koje bi mogle utjecati na Nintendove troškove.
Nintendo Switch 2, nova hibridna konzola japanskog diva, stiže na tržište petog juna, s nizom dugoočekivanih igara poput Mario Kart Worlda, Donkey Kong Bananze i Metroid Prime 4. Ove igre oduševile su igrače, slaveći značajno snažniju konzolu u odnosu na prethodnika.
Međutim, euforiju je zasjenila vijest o cijenama. Konzola će u Evropi koštati 470 eura bez igre, odnosno 510 eura s igrom, što je skok u odnosu na originalni Switch koji je lansiran za 330 eura.
Još veći šok izazvale su cijene igara, koje se kreću između 80 i 90 eura, probijajući nepisano pravilo da igre za konzole tri desetljeća koštaju oko 60 eura. Ova odluka izazvala je buru negodovanja na internetu, dodatno potaknuta novim američkim carinama koje bi mogle utjecati na Nintendove troškove.
Mnogi smatraju da cijene nisu opravdane. Nintendo ne proizvodi igre najvećeg produkcijskog kalibra poput Red Dead Redemptiona ili Assassin’s Creeda, već se oslanja na šarm svojih ekskluzivnih franšiza poput Maria i Zelde. Ipak, stručnjaci vjeruju da će lojalna publika, privučena kvalitetom igara, na kraju prihvatiti povećanje. Historija pokazuje da se igrači, unatoč početnom otporu, prilagođavaju cjenovnim skokovima, što je stabiliziralo industriju na štetu korisnika. Nintendo naglašava da njihove igre pružaju dugotrajnu zabavu za sve generacije, što bi moglo ublažiti kritike.
Cijene igara nisu rasle desetljećima, ignorirajući inflaciju. Da su pratili porast životnih troškova, igre bi danas bile dvostruko skuplje. Industrija se dugo oslanjala na veliki promet uz niže marže, no sada, kada rast broja igrača usporava, model se mijenja.
Proizvodni troškovi rastu – naprimjer, Marvel’s Spider-Man 3 navodno košta 343 miliona eura – a neuspjeh može ugroziti cijela studija. Prošle godine zabilježeno je 14.000 otkaza u industriji, a mnogi studiji su zatvoreni.
Nintendo možda testira tržište, dok ostali studiji čekaju hoće li slijediti ili zadržati stare cijene kako bi privukli igrače. Pitanje je jesu li ove cijene fer i je li digitalna zabava postala preskupa. Odgovor ovisi o tome koliko su igrači spremni platiti za Nintendove jedinstvene svjetove i hoće li pritisak publike ili carina prisiliti promjene prije lansiranja.