Kao mutevelija Gazi Husrev-begovog vakufa, Glođa je imao ključnu ulogu u očuvanju i unapređenju vakufske imovine, brinući se o obnovi i održavanju brojnih objekata od kulturnog i vjerskog značaja. Njegov rad nije bio samo administrativne prirode – aktivno je učestvovao u organizaciji vjerskog i obrazovnog života, nastojeći unaprijediti uslove školovanja i osigurati sredstva za obrazovne ustanove.
Ahmed-Munib-efendija Glođa bio je istaknuti vjerski i društveni lider u Sarajevu u 19. stoljeću, poznat po svom obrazovanju, predanosti islamskim naukama i izuzetnom doprinosu razvoju grada. Rođen je u uglednoj sarajevskoj porodici, a školovanje je stekao u medresama, gdje se istakao kao izuzetno nadaren učenjak. Nakon završetka obrazovanja posvetio se službi u vakufskoj upravi, gdje je bio na različitim odgovornim pozicijama.
Kao mutevelija Gazi Husrev-begovog vakufa, Glođa je imao ključnu ulogu u očuvanju i unapređenju vakufske imovine, brinući se o obnovi i održavanju brojnih objekata od kulturnog i vjerskog značaja. Njegov rad nije bio samo administrativne prirode – aktivno je učestvovao u organizaciji vjerskog i obrazovnog života, nastojeći unaprijediti uslove školovanja i osigurati sredstva za obrazovne ustanove. Njegova predanost vidljiva je u brojnim reformama koje su unaprijedile upravljanje vakufima, omogućivši dugotrajniju i efikasniju brigu o vakufskim dobrima.
Jedan od njegovih najznačajnijih doprinosa bilo je zalaganje za unapređenje infrastrukture Sarajeva. U tom je periodu grad prolazio kroz brojne društvene i ekonomske izazove, a Glođa je svojim radom dao značajan doprinos stabilnosti i razvoju zajednice. Njegova posvećenost očuvanju islamske tradicije, ali i modernizaciji određenih segmenata društva, učinila ga je prepoznatljivom ličnošću tog doba.
Međutim, uprkos svom doprinosu zajednici, Glođa je došao u sukob s osmanskim vlastima, koje su ga optužile za učestvovanje u lokalnim pobunama protiv reformi. U tom periodu, mnogi ugledni građani Sarajeva protivili su se centralizaciji vlasti i nametanju novih poreza, što je dovelo do tenzija između lokalne elite i osmanske administracije. Kao osoba s velikim ugledom među građanima, Glođa je bio doživljen kao vođa otpora, zbog čega je ovaj događaj postao poznat kao Glođina buna. Epilog bune bio je progon Muniba-efendije Glože u Tursku, gdje je proveo ostatak svog života. Preminuo je u izgnanstvu, daleko od Sarajeva.
Ahmed-Munib-efendija Glođa ostavio je dubok trag u historiji Sarajeva, ne samo kroz svoj rad u vakufskoj upravi, već i kroz lični angažman u poboljšanju društvenih i obrazovnih prilika. Njegovo ime i danas se vezuje za predanost, mudrost i viziju razvoja zajednice, ali i za trnovit put koji su mnogi tadašnji reformatori morali proći u suočavanju s političkim izazovima.
Interesantno je da su Glođe sagradili Svrzinu kuću u Sarajevu, međutim, ostavši bez muških nasljednika, kuća porodičnim vezama prelazi u vlasništvo porodice Svrzo. Tako da naziv Glođina nosi samo ulica.