Kupci bivaju smješteni u luksuzno obnovljenim garažama koje više podsjećaju na spa-hotele nego na auto salone. Tamo ih, parkiran pored kožnih fotelja, čeka Bugatti, kao manekenka visoke mode, spremna da bude „odjevena“ prema željama svog vlasnika. Nakon personalizacije, dolazi vrijeme za ozbiljno ulaganje: dodatnih 1,5 miliona eura da počne proizvodnja, a ostatak, još nekoliko miliona, plaća se prilikom isporuke. Cijena najnovijeg modela, Bugatti Mistral, iznosi pet miliona eura bez poreza. Sve je rasprodano

Na aerodromu u Strasbourgu, već nekoliko godina, postalo je sasvim uobičajeno da jednom ili dvaput sedmično sleti privatni avion. Putnici, uglavnom iz SAD-a ili Bliskog Istoka, odmah ulaze u limuzinu i kreću prema Molsheimu, udaljenom svega pola sata vožnje, tačnije, u sjedište legendarne marke Bugatti.

Tamo ih, kroz kapiju dvorca Saint-Jean u srcu parka od 85 hektara, dočekuje osoblje sa svim počastima. Nekima je cilj da provjere napredak izrade svog vozila, dok drugi dolaze da rezervišu svoje, što, inače, zahtijeva avansni ček od 750.000 eura. Kod Ferrarija, taj novac bi mogao pokriti čak tri automobila. Kod Bugattija? To je samo početak sna.

Kupci bivaju smješteni u luksuzno obnovljenim garažama koje više podsjećaju na spa-hotele nego na auto salone. Tamo ih, parkiran pored kožnih fotelja, čeka Bugatti, kao manekenka visoke mode, spremna da bude „odjevena“ prema željama svog vlasnika. Nakon personalizacije, dolazi vrijeme za ozbiljno ulaganje: dodatnih 1,5 miliona eura da počne proizvodnja, a ostatak, još nekoliko miliona, plaća se prilikom isporuke. Cijena najnovijeg modela, Bugatti Mistral, iznosi pet miliona eura bez poreza. Sve je rasprodano.

U junu 2024. Bugatti je organizirao ekskluzivnu prezentaciju novog modela Tourbillon, vozila koje izaziva velike polemike jer, osim motora s unutrašnjim sagorijevanjem, ima i električni pogon. Strah od „elektrifikacije“ legendarne marke smiren je kad se saznalo da automobil raspolaže s 1.800 konjskih snaga, od čega 800 dolazi iz elektromotora. Ubrzanje? 0 do 100 km/h za nevjerovatne dvije sekunde!

Samo šest mjeseci nakon predstavljanja, svih 250 primjeraka modela Tourbillon je prodato. Oko 60 kupaca nalazi se na listi čekanja, spremni da plate 350.000 eura samo za šansu da uđu u igru.

Bugatti strogo poštuje princip ekskluzivnosti: nikad ne proizvodi više automobila od najavljenog broja. Ulazak u ovaj elitni klub zahtijeva više od novca. Osoblje provodi temeljne provjere porijekla sredstava potencijalnih kupaca. Oni koji dolaze iz rizičnih zemalja ili imaju sumnjivu pozadinu, neće postati vlasnici.

I kada kupovina bude zaključena, usluga ne prestaje. Svaki vlasnik ima svog „customer advisora“,  osobnog savjetnika dostupnog 24 sata dnevno. Bugatti je ranije čak imao i tim „letećih doktora“, mehaničara koji bi avionom dolazili da poprave vozilo, gdje god da se vlasnik nalazio.

Ekscentrične narudžbe nisu rijetkost. Jedan azijski milijarder tražio je da unutrašnjost vozila bude presvučena istim kožnim uzorkom kao torbica njegove kćerke. Drugi je želio boju karoserije identičnu rozoj nijansi sa etikete Evian boce. Bugatti je ispunio obje želje.

Međutim, ne pristaje se na sve: zahtjev da volan bude prekriven dijamantima ljubazno je odbijen, zbog očigledne opasnosti ako se aktivira zračni jastuk.

Tržište hiper-luksuza pokazuje se kao izuzetno profitabilno. U 2025. očekuje se da Bugatti premaši prihod od 700 miliona eura. Fabrika u Molsheimu povećala je proizvodnju sa 80 na 130 vozila godišnje. Svaki automobil se sklapa ručno, motor, kočioni sistem, kontrolna tabla sa 600 dijelova…

Za najvjernije kupce, Bugatti organizuje i nezaboravne događaje, poput vožnje na pisti svemirske letjelice u Cap Canaveralu, gdje mogu testirati granice svojih vozila do 400 km/h. Ipak, najveći luksuz za njih ostaje, povratak u Molsheim, u dom Ettorea Bugattija, gdje sve počinje i završava.