Film, temeljen na istoimenom autobiografskom romanu Marijana Gubine, donosi nevjerojatno potresnu i istinitu priču o 260 dana zatočeništva koje je Gubina kao desetogodišnji dječak sa svojom šesteročlanom porodicom preživio u logoru u okupiranom Dalju 1991. godine.

U kinu Studentskog centra u Zagrebu sinoć je održana zagrebačka premijera filma “260 dana”, jednog od najiščekivanijih hrvatskih filmskih projekata posljednjih godina. Nakon što je svjetska premijera 2. novembra u osječkoj dvorani Gradski vrt izazvala suze i dugotrajan pljesak, drama redatelja Jakova Sedlara stigla je i pred zagrebačku publiku. Baš kao i u Osijeku, više od 1000 ljudi u prepunoj dvorani SC-a ovacijama i dugotrajnim pljeskom ispratilo je Sedlara i ekipu filma.

Film, temeljen na istoimenom autobiografskom romanu Marijana Gubine, donosi nevjerojatno potresnu i istinitu priču o 260 dana zatočeništva koje je Gubina kao desetogodišnji dječak sa svojom šesteročlanom porodicom preživio u logoru u okupiranom Dalju 1991. godine. To je priča o naglo prekinutom djetinjstvu, nezamislivom nasilju i izdaji, ali i o nevjerojatnoj snazi ljudskog duha koja je, kako svjedoče reakcije publike, uspjela ganuti gledatelje diljem svijeta, od Hrvatske do Sjedinjenih Američkih Država. Kako bi ova važna priča nadišla lokalne okvire i doprla do globalne publike, produkcijski tim donio je hrabru odluku – film je snimljen na engleskom jeziku s impresivnom međunarodnom glumačkom postavom.

Uz četvero hrvatskih glumaca, pred kamere su stale holivudske zvijezde poput Tima Rotha, Armanda Assantea i Ángele Moline te tridesetak britanskih glumaca, među kojima su Will Godber i Sam Hazeldine, koji su odlično glumili mladog Marijana i njegovog oca Hinka.

Scenarij, koji potpisuje redateljev sin Dominik Sedlar, pisan je uz superviziju oskarovca Barryja Morrowa, autora kultnog filma “Kišni čovjek”. Muzičku temu potpisuje također oskarovka, kompozitorka Anne Dudley. Ovakav pristup već je osigurao filmu međunarodni odjek, a najavljena je i distribucija u više od 100 zemalja svijeta, uz očekivane projekcije u kinima Sjeverne Amerike do kraja godine, što je rijetkost za film s ovih prostora.